sunnuntai 26. tammikuuta 2014

Pöllön kokoinen salaisuus

Minä olen ja olen aina ollut ihan hurjan huono pitämään salaisuuksia.

Tällä kertaa tuo salaisuus on keskeneräisen pöllön kokoinen.

Olen tekemässä sitä siskontytölleni syntymäpäivälahjaksi ja olin kovasti päättänyt, etten kerro siitä siskollenikaan ennakkoon. Krhm. Olen pöllönteosta aika tohkeissani ja tykkään siitä jo ihan hirveästi. Olin siskollani yökylässä, enkä malttanut olla kertomatta.. Tilanne meni jotakuinkin näin:

"Mun on pakko kertoo, että olen tekemässä tytöllesi syntymäpäivälahjaa."
"Aha."
"Mutta en kerro enempää."

Puolen tunnin kuluttua kiemurtelin:
"Niin, että virkkaan sille sitten lelun."

Viidentoista minuutin päästä:
"Teen sille afrikankukista sellaisen pöllön."

Seuraavana päivänä sitten jopa sorruin esittelemään keskeneräisen pöllön. Esittelen teillekin :)

Ohjeen voi ostaa täältä, itse olen tehnyt pöllöä kuvia katselemalla.

Nii'in, että näin huono olen salaisuuksia pitämään. 
Mutta kerrottakoon, ettei siskontyttö sentään ole lahjaansa nähnyt. 
Joku roti ;)

13 kommenttia:

  1. Onpa söpönen:) Yksi työkaveri puhui juuri taannoin tekevänsä afrikankukista pehmoaasin ja heti aloin googlailla, että miltä semmoinen näyttäisi. Tuo kuvio näyttää toimivan hyvin eläinhahmoissa peittojen lisäksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Afrikankukista on niin moneksi. Olen alkanut jo haaveilla uusista projekteista, ehkä laukku seuraavaksi :)

      Poista
  2. Aivan uskomattoman ihana pöllö!!!
    Olen myös joskus niin tohkeissani jostain tekemästäni ja yritän sitä sitten kertoa ja keskustella jonkun sellaisen kanssa jota ei vois vähempää kiinnostaa.Kaikki eivät ymmärrä käsitöiden päälle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olet oikeassa Marika. Välillä kun tohkeissani vääntelen ja kääntelen keskeneräistä työtä siippani edessä, saan vain jotain muminan tapaista vastaan. :)

      Poista
  3. Hyvältä näyttää. Kyllä noista Afrikan kukísta on moneksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Inkeri. Kun nyt saisi tuon vielä valmiiksikin :)

      Poista
  4. Tosi söpöinen pöllö, ei ihme ettet malttanut olla kertomatta! Hienoa miten luovia ihmisiä maa päällään kantaa, Afrikan kukistakin on taidettu keksiä monenlaisia eläimiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On vaikka mitä! Minun silmiini on toistaiseksi osunut virtahepo, norsu, nalle, kilpikonna ja tämä pöllö.

      Poista
  5. Toi pöllö on kyllä liikuttava! Jos on oikeasti innoissaan, niin onhan sitä vaikea pidätellä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo'o. En malttaa odottaa, että siskontytön synttärit tulee.. ne on nimittäin vasta huhtikuussa ;)

      Poista

Kommenttisi piristää aina, kiitos!